En Gammal sång jag vill sjunga natten lång

Det finns inga ord
Gammal bild, fortsatte på den igår. En låt av KENT är det. Men jag ska skriva värdigt om den sen. Sen när den är klar.
Myshumör idag, blir det när vädret är mulet och grått, med eller utan regn(med, helst). Dock är jag väldigt trött och jag har inte skrattat så mycket idag heller, men det betyder inte att jag är ledsen eller sur. Bara en sån dag. Dom Dimmiga Dagarna. Verkar som att fler än jag har gått runt i dimman, faktiskt.

Träning ikväll också, kommer äga. Dock inte BJJ(Brasiliansk jujutsu) utan det är träning med gul kyo-gruppen. Jag är rätt nervös, helt ärligt. Det är dels vuxengruppen och dels så har de en högre bältesgrad än jag hade när jag slutade, men jag litar på att Sergio(tränaren) vet vad han håller på med. Blir träning tre dagar efter varandra, tur att torsdag är en stillasittande dag för min del.
Jag känner pojken här i fönstret mitt emot, han samlar drömmar i fickan. På en skenande cykel den där pojken blir säkert pilot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0