Och vi åkte långt bort



det är kort och köttet är svagt
För nu har jag helt plötsligt kort hår. Den ni.

Klockan 06:28 ska tåget rulla mot Kiruna imorgon men det är SJ vi snackar om så vi får väl se. Jag ska skriva upp hur mycket försenat tåget blir sen.

Ska hur som helst upp till pappa i en vecka nu, vi ska chilla i riksgränsen. Det kommer äga. Jag kommer sakna folket hemma iallafall men men. Jag får väl spara lite extra smarta filosofier att tvinga på era små förvirrade hjärnor sen.

Visste ni att hjärnans storlek inte påverkar intelligensnivån? Visste ni att det är vanligare att säga "Begåvad" när man pratar om förmågor att prestera?

Cya!

Kommentarer
Postat av: William

Fint det blev i håret, du ser precis ut som en smart ung kvinna vid namn Kajsa eller Elsa. Vackört.

2011-04-17 @ 23:33:07
URL: http://lillabloggen.se
Postat av: ebz

vi kommer sakna dig här i umeå finis!

2011-04-18 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0