I don't want the world to see me 'cause I don't think that they'll understand.


pussar
Mm.
Gör om i mitt rum. Min vägg "väggen" har dött. Och blivit naken. Inga bilder kvar. Bara en klocka. Och Lilla my och Snusmumriken för de är målade där. Varenda liten papperlapp, varje foto, poster, vykort, målning eller text, tyglapp, medalj(en), pärlplatta och måttband(et) är nerpackade i en låda. Den står i garderoben. Enda spåret av allt som en gång suttit där är hål efter nålar, klistriga sår efter människor som lämnat min vägg och minnen som plockats ner.  Tänker göra om nästan helt. Bort med allt gammalt. Nästan. In med nytt. Har hjälp av världsbästa Amanda som är galen i design och blev eld och lågor efter bara skissen över hur väggarna går. Ängeln Amalia var också sugen. Det är fritt fram med synpunkter från alla som tycker det är kul men jag är jävligt petig med hur jag vill ha mitt rum. Ska tokrensa. Städa ut.

Nu är det höst. Molnen är så vackra och  träden blir ännu vackrare snart. Speciellt lönnarna. De blir både gula och orangea och röda.

Känner mig en aning sämpig. Det ordet kom Sally på. Vet ej vad det betyder. Men så känner jag mig, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Sally

som sämst fast sämpigare. Du är inte alls sämpig.

2011-08-10 @ 23:37:28
URL: http://pessimistisksomfan.blogspot.com
Postat av: Sally

Haha fan vad jag stör mig på att första bokstaven inte blev stor!

2011-08-10 @ 23:38:26
URL: http://pessimistisksomfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0