Where was I when the rockets came to life and carried you away into the alligator sky?

mmmmmmmmmmmmmm

Sånt behöver jag massor av. Mmm.

Sista dagen innan skolan börjar. Har försökt leta reda på min hjärna och dagen har också börjat med att jag har vaknat fem, sex gånger i panik över att komma för sent till skolan... Som börjar IMORGON. Gav upp och klev sådeles upp vid tio. Ska försöka måla lite idag och dra ner till staden för att rensa huvudet med att promenera. Ev. tar jag med mig longboarden men jag börjar tycka att det är pinsamt att krascha i a) stenar b) tanter c) lyktstolpar eller elskåp och d) mina fötter. Hehe. Borde kanske börja med Yoga så jag blir smidig och annat som kan vara praktiskt, lugn kanske? Ja jösses nu börjar gymnasiet. Tur att jag har en grafräknare redo ifall vi får matteprov första dagen eller något.

Nä nu drar jag på mig löparskorna och ut innan jag blir tokig, det där var ju inte ens logiskt. Eller så yogar jag lite istället. Jag tror det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0