Can anybody fly this thing?




Bomull i huvudet. Inte tiptop. Ganska ner. Deeper down in the under ground. Finns inte tid till att bli sjuk. Ingefära, citron, kanel, honung, te. Mattenationella på onsdag. Reservtanken med energi är snart tom. Men till onsdag ska den väl räcka. Det måste den göra. Annars får jag väl bli professor i toalettstädning. Alvdeon och treo, C-vitaminer, funka nu tack. Använd all energi som samlats idag och lägg den på onsdag. Då släpps coldplaybiljetterna också, en halvtimme innan första delen av np ska börja. Kanske kan få en endorfinkick när jag(om jag) får min biljett till konserten då. Vad är sannolikheten för att du får en biljett om alla är lika taggade som du på coldplay och det finns ett x antal biljetter? Lös det grafiskt, celina.

Confidence in you, is confidence in me, is confidence in high speed.


Kommentarer
Postat av: agnes

wooohoh nu ska jag ta min cykel dit nån dag i veckan! måste bara hålla pengarna i styr eftersom att jag har alla julklappar kvar att köpa...

2011-12-12 @ 12:34:47
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0