How long must you wait for it?



Lussebullebak och mjölkrig med Ida igår. Skaffade mig också ett par jeans för (I princip) inga pengar. Mys. Hade snöbollskrig med en hund som älskade snö. Såg på idol och skrattade. Idag städar jag och går runt som något som inte riktigt finns. Stilla. Njuter av tystnaden för att fylla den med In my place. Blir lite julklappsfix och fika med mormor idag, utrymme för matteplugg överallt och det kommer bli av. Nationella på onsdag.

I was lost, I was lost, crossed lines I shouldn't have crossed, I was lost.


Kommentarer
Postat av: agnes

jeansen såg otroligt snygga ut, får man möjligtvis fråga var du hittade dom?



vad gäller conversen så tror jag inte att jag orkar bära dom uppför trappan och tvätta, dom får fortsätta vara smutsiga tills jag köper mig ett par nya!

2011-12-11 @ 15:04:36
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0