Teach our bodies; haunt the cause


Inte alla dagar man är klädd såhär. Samenissa. Men man tager vad man haver och fixar en dräktenlig mössa till det. Idag är det nämligen det klassiska och traditionsenliga(tredje året tror jag) där centralen ordnar juläventyrsstigsgrej för små människor. Alltså barn. Förra året var jag en tiger i ett zoo och mina ebbor var siamesiska tomtenissar. Brukar vara magiskt.

Pluggade matte under gårkvällen. Dimma i hela huvudet. Tror den kommer utifrån med den tunga snön. Går inte att andas om man går för snabbt. Hoppas på pudrigare snö snart.

Your neck onto your shoulder blades, always keep that message taped,  cross your breasts you won't erase, I was only for your very space.


Kommentarer
Postat av: agnes

70kronor?? jag sticker dit direkt! bortanför biblioteket sa du, är det svårt att hitta?

2011-12-11 @ 20:16:41
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: Josefin

ååååh juste, jag var en tomtenisse i verkstaden hihi <3

2011-12-13 @ 23:32:11
URL: http://mjlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0