Er musik är skit jävla skitmusik

broder daniel äg

Broder Daniel-Shoreline

Dock är det inte Broder Daniel som är skitmusik.

Jag är hemma igen. Jag har inte hunnit ladda in några bilder från mitt, min mamma och min broders äventyr i Grekland ännu men jag kan ju alltid visa er lite äldre WIPs. Typ som den över.

Har i vanlig ordning lånat hem halva biblioteket och umgåtts med mina vänner, skrattat, grinat och läst och ätit och sen ska jag ut och springa. Eller eventuellt ta tag i mitt liv och städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag.

Min bror läser aldrig min blogg. Sniff.

Kommentarer
Postat av: Bror uta ba fan liksom typ assåw

Eller gör jag..?!?!

2011-07-15 @ 12:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0