The bible didn't mention us. Not even once.

skoja inte

Blekfis
Sitter och äter jordgubbar, dricker te och läser nyheterna. Ungefär samma som inatt fast minus jordgubbarna.

Vad är det för galenskap som pågår i Norge? Helt fruktansvärt. Jag litar mest på vk för att det är vk och inte expressen, här kan ni läsa om det totalt har gått er förbi. http://vk.se/Article.jsp?article=462882

Mamma var ju rolig igår.
Hon: Du går väl inte ut mer ikväll nu? (Klockan är 23:48)
Jag: Vem skulle jag gå ut med? Alla utom två är på trästock. Och de två är inte ens hemma. Men då får jag ju tid till att... Nämen vänta här nu. Tycker inte om egentid. Blehk. Fast jag tycker om att vara ifred så jag antar att det räknas som egentid.

Jag är trött. Jag och mamma ska till stan och leta present till min kusin som just fyllt år. Hon önskar sig inte längre leksaker för hon har blivit minitånnis efter att ha umgåtts med äldre kusiner som är tånnisar i någon veckas tid. Där rök vår förevigt trogna Sagolika ting, de har alltid de bästa leksakerna.

Blir säkert rena safarit emd tanke på att det är
a) Lördag
b) Hysterisk Rea
c) Lördag

Borde jag ta med en shotgun? Utifall att jag blir attackerad av en ilsken lördagsshoppare, tänkte jag.

Nu ska jag sluta skoja och ta tag i mitt liv(varför säger jag alltid det? Jag gör ändå aldrig det på det sätt jag vill!)

Har äntligen kommit på vad Hellogoodbye sjunger i refrängen på "Here in your arms" för jag har tokvägrat att googla texten. Kommer ihåg den bättre om jag fått kämpa(YEAH) för det.

You are the one, the one that lies close to me, whispers:
Hello, I miss you quite Terribly. I fell in love, in love with you suddenly.
Hmhmh-hmhmHmgm-hmhmhm but here in your arms.

Hmhm:et blir ersatt av text när han lyckats spotta ut gröten ur munnen och sjunger det långsamt utan autotunes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0