Du doftar svagt av våta vita rosor

titta det finns vatten

Hängde nere på bölesholmarna med Ebba (Ebbahj.blogg.se) Diana (Umeasstadsdelar.blogg.se) och Karin (mahieu.blogg.se) idag. Vi låg på en filt bredvid stranden för att slippa på sand i diverse mobiler och Karins kamera och sen började det regna häggblommor på oss. Karin fotade massa då, snor någon bild av henne när hon lägger ut dem. Vi badade också. Jag såg en fisk, lika stor som min hand, art abborrrrrrrusss fiskus. Typ. Döpte den till hugo. Dock så ville han inte följa med mig upp igen sen. Men ja, när vi slängde oss ut från bryggan och simmade så började jag och Karin skratta, inte liksom asså shiiiit det är så kaaallt hihi utan mer HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA. Mammorna med barnet stirrade på oss. Ebbas hår är verkligen schamporeklam för det är snyggt alltid och torkar hur snabbt som helst. Karin har vackra fräkniga axlar. Jag hade korta jeansshorts idag. Jaha, sa mamma, vad hott du ser ut i de där. Nämnde jag att jag tydligen väljer Cosmopolitan över Amelia om jag får välja tidning för att den är porrigast? Älskar min mor.

Vi köpte pizza. Det var den godaste pizzan i mitt liv. Billigaste också. Minst saker på. Den var god.

Nu ska jag äta mera. Men då måste jag gå och handla. Ska linda in mitt huvud i en sjal så att mitt hår inte syns.

Kommentarer
Postat av: Ebz

Åh vill bara komma och hänga med er hela högen! Jag dör av abstinens om jag inte får se er på folkkök på söndag innan jag reser. Pöh. Kan i alla fall skryta med att jag spenderat dagen med att sola & bada på stranden idag jag med! Det är hur underbart som helst här på örsten och jag är så himla taggad på att ta med er allihopen hit i sommar.

2011-06-03 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0