Som jag minns det var det lätt

Umgåtts med fina människor hela... Vad blir det? Höll på att skriva helgen men det är ju torsdag idag. Det har hunnit bli Juni också. Var tar tiden vägen?

Iallafall. VI har ätit frukost, myst, myst, myst mera, skrattat, sett på Grubbes Nattiné, skrattat, och myst. Sa jag att vi är mysiga? Saknar Ebbz, hon åker bort till Kina (sådär över dagen bara nej tyvärr jättelänge uggghhh) och jag kiommer sakna henne ännu mer då. HÖRDE DU DET EBBA, JAG KOMMER SAKNA DIG! Och Olivia är utomlands också nu, i en vecka, saknar henne med. Och snart åker JAG utomlands, Grekland den 20:e juni, sjukt taggad!

Nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på, dansa till knäpp musik och städa. Samtidigt som jag målar. Okej det är inte vad jag är bäst på men det är vad jag gillar bäst att göra. Okej stryk städningen. Fast egentligen så är det ganska kul på något sätt, man blir liksom helt WOOOSH och lugn av att städa, samtidigt som... Okej okej nu släpper vi det för nu svamlar jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0