You're f*cking perfect to me

 

vet ej

Gillar dessa shorts.

Skolavslutning vad dagens tema. Musikerna skulle vara där senast halv åtta, så jag gick upp typ... Halv sju kanske. Latade mig rätt mycket. Inser nu att jag glömde ta bort mitt avskavda nagellack från vänster hand men det har väl säkert sin charm. Sjöng på två låtar, Bed of Roses (Bon Jovi) och Hit me with your best Shot där jag också spelade bas(Pat benatar) och under sjuornas/åttornas avslutning, vem ser jag då på en av bänkraderna om inte Amalia. Blev så himla glad. Sen så dök Ebba upp på niornas avslutning, då blev jag också glad.

Jag går ut högstadiet med 290 poäng, 7 MVG:n och 10 VG:n. Jag tänker vara nöjd.

Kommentarer
Postat av: din faanny<3

Du va sjukt duktig idag celina<3 fast det är du alltid:)



du har en underbar sångröst<3 använden för allt du e värd gumman:D

tom mamma och pappa grät när du sjöng<3<3

2011-06-15 @ 14:14:27
URL: http://snusbussoundtrack.blogg.se/
Postat av: Hubert

Du äger.

2011-06-17 @ 01:55:03
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0