And I never understood a written plan

Borde lyssna mer på Tallest Man On Earth och Oasis. Är helt enkelt på sånt humör. Sånt humör äger.

Fick ha en amalia hos sig idag. Såg ett stycket Ebba, Emma-Lisa, Kajsa och Karin på stadens torg idag. Hade inte upptäckt dem om jag inte hade sett ett magiskt hår som kan lysa upp den mörka natten. Sen startade jag och Amalia ett litet charmigt projekt som kommer ta tid. Sjukt lång tid.

Nu svamlar jag mest men det är det som jag gör bäst. Annars är jag bra på att tänka för mycket.

Eller kan man tänka för mycket? Är det inte egentligen ett enklare uttryck för att överanalysera? Eller syftar vi då på två, egentligen, helt olika saker? Tänker jag för mycket nu eller överanalyserar jag bara?

Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0