Förlåt att jag är sliten men jag orkar inte längre rulla över på rygg.


Pluggar franska och historia hela dagen. Imorgon också. Har huvudvärk och ingenstans att sitta. Lyssnar på den svenska björnstammen och försöker fatta varför Michael Giacchino dyker upp i listan bland franska operamusiker när han är italienare. Tjocksockar och trassligt hår. Ont i ryggen, ont i nacken, ögon som inte vill vara öppna alls. Någonsin helst. Försöker minnas vad jag drömde, något om regn och vita storskjortor, våffelkyssar och skratt. Minns inte vilka som var där. Minns inte om jag själv var där. Ny vecka, nya tag imorgon, countdown 3-2-1.

Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig. Allting kommer bli bra tillslut om du bara låter allting va'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0