Jag tar med några till dig ändå för du kanske kanske kanske ändrar dig.




Jag bakar nästan alltid i princip bara pepparkaksgrisar. Och mistelblad. På första plåten är det en av varje form. Sen bara grisar. Tror det är för att jag definerar mig med dem utseendemässigt. Hehe.

Finns ledsna människor som jag bara vill krama för alltid eller tills de blir glada. Jag har inget smart att säga. Bara kalla fingrar och varma pepparkakor och massor med tålamod och jävligt stora öron. Lyssnar på Radio Dept, the och the smiths och det luktar pepparkakor och målarfärg och matteprov. (hur nu de luktar)

Dansar mellan ugnen och bordet och låtsas att verkligheten och mörkret inte finns, varken i mig eller runtomkring eller utanför. Om jag låtsas tillräckligt kanske det försvinner. Dansar dansar dansar och blundar så hårt jag kan.

Kommentarer
Postat av: ebba hj

du skriver väldigt fint.Inspirerande. Själv är man witetrash och går och köper godis istället för bakar pepparkakor. November är fan det jobbigaste månaden av alla. Om nu åtmintone snön bara kunde komma och föröka sig så att man kunde göra en snögubbe och snölyktor och åka skrana. ååh

hatar november så jävla hårt just nu

(haha förlåt för den här emo-kommentaren, det är egentligen en invite till skranåkning med mig när världen blivit vit)

2011-11-20 @ 23:24:53
URL: http://kaliumklorid.tumblr.com
Postat av: Jag svarar i kommentarsfältet för jag fattar fan inte tumblr alls

EBBA: Helt okej att äta godis istället, det skulle jag också ha gjort om jag inte var tvungen att göra något med allt kryp och spring i fingrar och knän. Tycker också vi kan få snö nu, har varit taggad på snö sedan september(vinterunge, hehe) och som svar på din invite säger jag SJÄLVKLART SOM ATTAN! Direkt snön kommer, annars kanske den springer iväg igen. (Vadå springa.)

2011-11-21 @ 07:31:47
Postat av: ebba

åååh jaaa!! bräntis her we come!! ( kan meddela att att du inte är såå oteknisk eftersom det faktiskt inte går att kommentera på min tumblr!-vilket är sämst och suger, i know, men man slipper bli ledsen och besviken om ingen kommenterat efterom det inte går!) haha....

2011-11-21 @ 11:31:51
URL: http://kaliumklorid.tumblr.com
Postat av: EBZ

JAG ÄR PÅ!! BRÄNTIS, VARM CHOKLAD, SNOR OCH SNÖ I SKORNA <3<3<3<3

2011-11-21 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0