LFKJADGJASGKPADJSKLDSÖGJFÄLSÖFA





SOCKER MMMMMMMMMMMM

Jag har druckit fyra koppar kaffe på raken och är så speedad att jag funderar på att dra ut och springa men först måste jag plugga lite mer historia och herregud vad jag är bra på det det går så himla snabbt att fingrarna inte hänger med i vad jag vill skriva jag undrar hur mina anteckningar ser ut egentligen åh herregud avd jag måste gå och kissa egentligen en liter kaffe är inte att leka med jisses åh herregud jag kommer antagligen totalkrascha inom en snar framtid i min säng men det är inget som stör mig just nu såatte jorå men huaaaaaa inga punkter

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA åh fina vän!

Du är ju underbarast!

2011-11-14 @ 22:43:39
URL: http://ivmt.devote.se
Postat av: Greta

Det där såg inte fel ut kan jag lova!

Haha himlarns vad fort det går.

2011-11-14 @ 23:45:20
URL: http://galenheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0