Just a little bit stronger, and maybe I'd get there



Slutade tidigt idag, drog på informationsmöte tillsammans med ett gäng andra som också ska ta hand om niorna på besöksveckan. Sliten och oändligt trött men jag klarar veckan ut åtminstone. Sen laddar vi om batterierna med de finaste, i cyberspace och ute i den verkliga världen, sådana som också tycker att jag är viktig.

Har just lagat mat, blomkålsmos med fisk, det är gott, jag gillar att stöka i köket. Ska ge mig på Spotted Dick och Blåbärspaj någon dag. Ja, ni läste rätt, det finns ett bakverk som heter Spotted Dick. Typ rulltårta med torkad frukt och svartvinbär och vaniljsås. Ska börja om med min receptmani, spara skriva samla recept på gott och testa dem under grå dagar när ljuset inte når in.

Mitt kök behöver en total omstökning och mina soffor är hemskt osuttna och jag vet inte om Carrie och Mr. Big tänker dumpa varandra igen och för allt detta behövs min ängel annars blir det inte samma sak och jag vill inte försöka åtgärda det ensam för ingen är som du Amalia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0