Fildelning- en halvliter var.




Snoddat ihop snoddaskakor. Skrivit kemirapport och gjort sammanfattningar av korstågen. Snurrat och snurrat och snurrat. Andats in krispig kall novemberluft. Tittat på skrivna ord och lyssnat på talande munnar. Men sagt är sagt och det kan blekna bort, men skrivna ord finns för alltid kvar. Därför gillar jag att skriva. Det stannar hos mig så många gånger jag vill. Men. Dina ord som du viskar i mitt öra innan jag går värmer mer, gör mig starkare, får mig att orka gå. Det är därför jag hellre hör din röst.

Jag flyr igenom en nersläckt korridor och mitt indiehjärta slår och slår och slår.



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Jag syftade inte på dig, och det var inte meningen att du skulle ta åt dig. Du är underbar och helt genomsnäll.

Och igen, jag syftade inte alls på dig! ♥

2011-11-24 @ 22:31:41
URL: http://itendstoday.blogg.se/
Postat av: ida

JAG ÄLSKAR CUPCAKES, OCH HALLON!!!!!

2011-11-25 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0