Hypotenusan är den fetaste av dem, tänk typ flodhäst!



Kört sjukt asgrymt matteplugg ikväll med den här goa bruden! Kändes som att jag äntligen fattade varför jag tar sinV*motstående kateter för att få hypotenusan liksom. Jippie! Rekommenderar att slå er ihop två-tre pers och sitta och prata igenom alla uppgifter ni gör och liksom låta varandra förklara, man lär sig mycket bättre då plus att det blir roligt! (Matte är inte roligt jag går natur jag är en nörd/tönt/geek/whatever men det är FAN INTE ROLIGT)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Vi brukar ha pluggfika, jag och mina vänner, och det fungerar himla bra att göra sakerna tillsammans! =)

2011-10-27 @ 16:46:52
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0