So creature fear.


Har en obotlig kärlek till vinter, till snö, till jul. Frostblommor, varm choklad, snöbollskrig som oftast urartar och blir snökrig där jag blir rejält mulad, att trycka snö innanför kragen på min bror, bitigt röda kinder och kall näsa, kramas för att hålla värmen. Till och med de tidiga mornarna när himlen fortfarande är svart och det är alldeles kallt och stilla ute, när stjärnorna letar sig kvar och man är kall så fort man gått utanför dörren men för mig gör det ingenting. Vintern är ljuvlig. Kall, vit med en aning av vanilj fram tills juldagarna börjar.

LuB startar idag. Så taggad att jag dör. Ska bli så otroligt kul. Världens mysigaste lägergård, fina fina fina människor, stämningen, allt.
Lätt som en fjäder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0