AUOghjdksfvaåvm typ så taggad på lördag ja??




Fint med lika stora bilder!

Idag är det fredag! Alla borde lyssna på Dance Commander och försöka dansa precis som han gör i videon. Idag hade jag en lektion men den gick jag inte på för jag mådde fantastiskt illa och det är varken sjukdom eller graviditet (snarare motsatsen) som är boven i det dramat. I'm a bitch with PMS and a GPS and I will find you. Typ lite så. Nejmen. Jag har ju fått värktabletter av mamma nu så det borde vara lugnt i 24 timmar framåt.

Imorgon drar jag till Skellefteå över dagen för att gå på vernissage! Är så taggad att jag tror jag dör, kommer bli helgrymt! Ska bara försöka lokalisera rätt plats så blir det nog perfekt. (jag hittar knappt hem från skolan så detta blir spännande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0