Jag som alltid ville vara fri, vill fångas nu av din sköra röst.

Deiligt
Lyssnar på kent (Stanna hos mig & Om du var här), dör lite också, varför är Kent så jävla träffsäkra? Ibland behöver man nog inte fatta allt vad Jocke sjunger om. Kanske. Men ja. Och så funderar jag på om jag orkar gå och duscha eller om jag ska läsa klart en av böckerna jag lånade på biblioteket idag. Borde få något slags hedersmedlemskort där, lånar ungefär 6-10 böcker i veckan där och lämnar alltid tillbaka i tid.

TeaterEttorna gick runt iklädda sina skolfotograferingsutstyrslar en stund sådär idag. Dog lite av lyckan. Vänta bara tills skolkatalogen kommer, då måste ni kolla upp dem! Och min klass, jag ser ut ungefär som om jag äter små barn till frukost om jag inte misstar mig. Eller så gapskrattar jag. Antingen eller. Hur som helst ser jag ut som en gammal stövel i ansiktet. Älskar att bli ful på gruppbilder för då blir folk positivt överraskade när man INTE har underbetts leende och springor till ögon och trehundra dubbelhakor på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0