Find a handsome young mate, for you to love.




New slang when you notice the stripes. Berg och dalbana. Jag tror jag lägger mig i New Slang och Pink Bullets och glömmer alla glaspärlor som trängs med mig i halsen och hjärtat och sängen och kryper in i varenda ton och glömmer bort vad  jag heter en stund och hoppas att syret sjunker så kollibrin dör likt en kanariefågel i en gammaldags gruva. Ropa på Uppgivenhet om ni vill mig något.

You don't know how long I've been watching the lantern dim, starved of oxygen.
So give me your hand and let's jump out the window.

Kommentarer
Postat av: Paulina S.

SV; Taack, du med sötis!! :]]]

2012-04-19 @ 09:31:49
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0