All that I dreamt had been untrue.




Högt tempo hela dagen, från det ögonblick jag vaknade till skrivande stund. Högt tempo, hög puls, höga förväntningar, högt fall, höga toner, högar med röda pappershjärtan, höga viskningar i låga rum. Lyssnar på en blandad spellista med allt man inte orkar och det lättsamma som behövs i en kopp med för sött te och en iskall säng. Länge leve industrierna och jag har ingen motivation till livet, räcker det som ursäkt till att arbetet är sent inlämnat? Död åt matematik och om du frågar mig är du vacker, det är du, och det gör inget att det blir lite fel ibland för det är det fina med dig; man tycker om dig för du är en underbar människa.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag stirrade in i stjärnorna och natten och mörkret när jag gick hem med min minusgradigt rökiga andedräkt och mina snubbelfötter och Gaze into the stars and get lost. Jag vet inte vad jag skriver riktigt, men kanske är det bara alla orden som vill ramla ut ur fingertopparna och nu får de göra det. Ibland är det bara så.


Last night, we had a great fight. I fell asleep in a horrible state, then dreamt that you loved my best friend. My heart would not mend - seemed it was fate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0