Black hole sun.



Ilska och frustration på debatt och lektioner. Det är en bedömning av din prestation, inte din kunskap! Krock och krock och en arm runt en axel. Helomvändning. Tankeomslungning. Om du uppnått det högsta betyget, kommer du fortsätta att sträva efter kunskap då? Sätter mig efter min sista lektion på bussen till Ida. Mina muskler är högexplosiva just nu, peta inte på mig för då kanske du åker på en smäll. Den här dagen har börjat sämst, varit sämst, kommer sluta grymt. Så snart jag får dra härifrån.  Expecting a teenage rebel? Fine, I'll give you a teenage rebel.

Boiling heat, summer stench underneath the black, the sky looks dead. Call my name through the cream and I'll hear you scream again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0