Remember this feeling.




Full rulle hela dagen. come back come back come back to me, now. Åkte buss, rätt buss, klev av på rätt ställe efter guidning av Hampus, ramlade iväg till skåpet. Rockryggen som försvann just som jag dök upp, ovetande om min närvaro. Är hon frånvarande? Sjunka ner på golvet, du måste hitta gympaskorna annars kan du inte springa snabbare än den röda krokodilen!! Du har bekväma axlar. Redovisning, matteplugg, matlagning som man inte äter av själv och brödbakning. Varenda spelnörd jag känner är jättesocial och trevlig, vad har du träffat på för miffon? Finaste vänner och resten av veckan kommer bli bra. Om jag överlever morgondagens matteprov. Det är en ny dag framför mig imorgon. Då är det bara att börja trampa. Hur är det med dig idag? Ena foten framför den andra, höger, vänster, höger, det kallas att gå. Meh, helt okej, still got legs! Du och jag, vi äger.

Don't you worry your pretty little mind, people throw rocks at things that shine but they can't take what's ours.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sikka fina koppar.

Jag tycker så här, du är fin. och du skriver fint. och vi äger

2012-02-08 @ 21:41:40
URL: http://ivmt.devote.se
Postat av: Emma

Åh Celina, ibland älskar jag din blogg. Trots att allt är kryptiskt och uppochner så får du till det där med känslan och det är allt som räknas i tider som dessa.

2012-02-12 @ 09:19:17
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0