We've got to find other ways to make it alone or keep a straight face.




Jag fortsätter med mina dåligt upplösta telefonbilder.
Landat hemma i min säng efter en lång helg med fina människor i en iskall värld. När termometern går förbi -30 så orkar inte temperaturen inne gå långt över 10 C' (första bilden). Fem lager kläder och ändå frusen. Kom hem och hetspackade upp väskan för att åka vidare någon timme efter hemkomst till simhallen där jag haps om havers ska börja jobba inom en snar framtid. Hoppsan. Fryser fortfarande. Frusen i själen är jag nog, och det kan inga varma duschar eller heta temuggar(eller heta tips) smälta.

And I've always lived like this, keeping a comfortable distance and up 'til now I had sworn myself that I'm content with loneliness because none of it was ever worth the risk.

Kommentarer
Postat av: Axel

hejhej celina!:D

2012-02-06 @ 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0