I'll spend forever wondering if you knew.




Fina dagar passerar, fina människor med fina skratt. Sång på sång och sång på sång. Snö och snubbel, armkrokar och dumheter. Hur högt kan du hoppa, hur långt kan du nå om du sträcker dig? Tönt. Om fötterna varken hinner med att lyftas eller sättas ner, svävar man då eller snubblar man mest? Jag vet. Skumpig buss och glada människor, våra sånger med andra människor. Om man tar bort 'Lover'delen så är det min sång till dig, fina vän. Kaos på tv:n, tankar och trassel i hela huvudet. Fina vän, vad skulle jag ta mig till utan dig?

This is me praying that this was the very first page, not where the storyline ends. My thoughts will echo your name until I see you again. These are the words I held back as I was leaving too soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0