We'll run wild, oh.



Lyssnar på coldplay, längtar efter värme, vårsolen. Fryser så konstant, snurr i huvudet, blåa naglar, lila läppar. Inomtårar och utåtglad, sång på sång på sång på sång. Det ekar över alla taken. Gömmer mig under klädeslager och täcken, fyller på tekoppen och begraver mitt tunga huvud i ytterliggare en säsong Doctor Who. Detta och skola är vad mitt liv cirklar runt. Säg, finns det något mer? Tina upp mig.

My scarecrow dreams when they smashed my heart into smithereens. I be a bright red rose come bursting the concrete, be the cartoon heart, light a fire, without a spark.

Kommentarer
Postat av: Ida

Har legat och bokstavligen gråtit över mina axlar som knappt kommer in genom skolans dörrar. Hatar dom.

För övrigt är du en av dom absolut finaste människorna jag känner, finfinfin är du!

2012-01-23 @ 23:10:18
URL: http://ivmt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0