Noll

1nividuality:

☯ follow me and unicorns will fly out your vagina ☯

oh mine, what an amazing promo text o.o
Inhandling av tyger som har sömmar för att smickra ditt skal, eller så bara shopping. Myströjor och herregud du är så underbart fin och jövligt snygg och sen när innehåller mina jeans mer elastan än bomull och sen när har du skinny jeans och sen när gör vi musik i köket med hjälp av linser i en glasburk när jag hackar vattenmelon och varför har jag fortfarande inte slutat drunkna i dina ögon? Änglamöten och vimmelkantig blir man visst och euforisk över spel så man utbrister yikes på riktigt och vem gör det förutom jag?
 
Jag klär i din andedräkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0