X&Y

banfred:

i want this so bad
Fina saker och saker som är isär men ändå tillsammans. Födelsedagspresent på första bilden, till Dig, en månad sen men ack så värd allt besvär och all transport. Adenin. Uraci. Guanin. Tynin. RNA. DNA. Vad är du, vad är jag och Dansa till dansmusiken. Saker löser sig på bästa sätt ibland trots att världen snurrar fort och vi snöar bort, Kent om bara några dagar och The shins likaså och vem kunde väl ana och Anna och jag vet inte vem som kysste Elin bakom ryggen på Marie, om det var en stor poet eller bara en saga eller sång, det kanske inte är viktigt. Men världen rör sig, vi andas och Jag kommer sakna din hud och Jag kommer sakna dina hjärtslag och Hejdå alla för imorgon bitti åker jag visst.
 
X&Y-Coldplay (För jag kan inte välja något som jag vill citera som passar in just nu, jag bara låter sången vara det den är och jag älskar den)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0