All the souls that would die just to feel alive.



Kryper ihop till mjuk musik som stryker bort tårar och frossa, alla spikar som sitter i min hud och alla monster under sängen. Förgätmigej, timotej, mareld och jag älskar dig. Tänker att Göteborg låter som en bra plats, längre åt söder med ett fint smeknamn, Götet, där Håkan kommer från. Kanske träffar jag någon som heter Glenn där för alla heter tydligen Glenn i Göteborg, som han i minnesfragment av min barndom med spänningen kring rymden redan då, fascinationen för stjärnor och supernovor och how many special people change? Jag ska tvätta min ull, låta det svarta bli grått och kanske ljusare än det varit idag. Kanske kan jag få vara en sån som alla de andra är, glad och gul som solen. Inte alltid vara meningslösa från tråkeå. Vänder mig åt andra hållet, drar upp täcket till öronen, blundar tills de trassliga korparna försvinner in i mörkret.

Starlight, I will be chasing the starlight until the end of my life, I don't know if it's worth it anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0