And she will be loved.




Räknar matte, tiden väckte mig redan 05:40 fast klockan tyckte jag kunde vänta till senare. Nu får det gå, det får helt enkelt vara så. Det måste det göra. Måndagar, måndagar. Helger flyger. Jag flyger, du flyger, let's fly to the moon, 'cause that's how much I love you. När kommer jag bli bra på att ta det lugnt innan prov? Förmodligen aldrig.

It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along. My heart is full and my door's always open, you can come anytime you want.

Kommentarer
Postat av: Paulina S.

SV; Jag har faktiskt spelat och sjungit den flera gånger!! :) Det var ett bra förslag, om jag gör den gör jag det för din skull! :D:D

2012-03-19 @ 12:34:12
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0