I want to sunburn just to know that I'm alive.




Tidig morgon, gårkvällens dimma ligger kvar i ögonen och huvudet. Var börjar jag, var slutar jag? Treva med händerna över ryggraden, här är jag. Ljuset är långt borta fast alldeles nära, det bor i mitt hjärta. Ska vi mötas på mitten? Backar i minnet, tillbaka till soffan i den timma där inte så många ord yttrades men storleken på det vi sa är större än universums vita dvärgar. Kräla upp från golvet igen, du orkar det här. Än en gång står jag upp fast allting värker. Jag går på överskottsenergi, plockar kraft från luften, något som inte finns ur tomma intet. You bleed just to know you're alive.

You can tell me all your thoughts about the stars that fill polluted skies, and show me where you run to when no one's there to take your side but don't tell me where the road ends, 'causeI just don't wanna know. No, I don't wanna know. Don't tell me if I'm dying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0