You're the closest to heaven that I'll ever be.




Lyssnar på samma låtar om och om igen, låter orden snurra i huvudet för där finns så mycket trassel som borde slitas ut med våld, så många ord som inte egentligen är mina men som bränner i skinnet och tvingar mina egna längre in i dunklet. So lost in the world. Är det prestationsmonster eller sorgefåglar, idioti eller lathet eller isbitar eller änglar och demoner, du och du och du och du och du eller ni alla eller är det bara kanske jag som vandrar den här Gudsförgätna grusvägen? I'll be here waiting for you. Du drar upp mig men tystnaden skriker så högt och jag är så rädd för skuggor. Det finns ett ljus i slutet, det vet jag, jag kan se det, det är därför jag fortfarande krälar framåt.

I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand. When everything's meant to be broken, I just want you to know who I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0