I'm the one who waits for you.




Gårdagen som insvept i dimma, bomull i hela huvudet, svullna ögon. Borde sluta envisas att använda nötter i matlagning och kakbakande men somliga tycker ju att det är gott och då blir de glada och jag tycker om när folk är glada. The Unforgiven II viskar i mina öron, jag bränner mig på teet och jag vill att klockan ska ticka iväg, jag vill krypa in i drömmarna. Inte sitta med benen i kors och inte veta vad som är upp och vad som är ner i min lilla skrivarbubbla. Oh honey, I really miss you. Jordgubbste hjälper mot det mesta men inte längtan. Oh honey, though it was only yesterday you kissed me. Skira pappersvingar och ett glashjärta. Ever thine, ever mine, ever ours.

She lay beside me, but she'll be there when I'm gone. Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone. Yes she'll be there when I'm gone, dead sure she'll be there.

Kommentarer
Postat av: /agnes

din blogg är nog den finaste jag vet. blir helt tagen av dina inlägg.

2012-03-22 @ 13:22:46
URL: http://stetoskop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0