Hej du det var ju ett tag sen, sexhundra dagar men vem räknar precis?(728 dagar, faktiskt)

Hemma. Från Stockholm och Coldplay och Återsamlingsläger och skola. Räknar dagar och räknar år, två år är det sedan jag var där och vi träffades och sen ett år sen allting föll isär och ett år sen jag började på MIdgård och ett år sen jag träffade Dig och ett år sen du började Spela roll i mitt liv. 5, 750, 357, 699, 728 och slutligen 188. Alla siffror. Magiska nummer. Åh.
 
Och jag tänkte att jag skulle höra av mig och säga att allt är fint.
 

Kommentarer
Postat av: Alexs

sv: Nä jag har gått natur hela tiden. haha vart fick du det ifrån?

2012-10-02 @ 23:03:18
URL: http://itsjustalexs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0