Feeding the rich with that son of a bitch.

Är på fruktansvärt dåligt humör. Önskar att jag hade lite mer vett att höja rösten och försvara mig för ett par månader sedan; för ett par veckor sedan. Men det hade jag inte. Och därför sitter jag här nu och blir spottad på. 
Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar. Gå med de som vill dig väl även om dina fickor är tomma. Glöm de som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjomma. Ju mer de spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma.
 
Du kommer aldrig bli vacker med en vidrig insida. Lögner, svek och härskartekniker kommer bara göra dig olycklig. Att vara stark är inte att överleva något jobbigt; det är att inte låta det förstöra ditt liv och stå ivägen för dig. Att inte skylla allt du gör på det. Att inte ständigt ställa upp det för att ingen ska våga säga att ditt beteende är oacceptabelt. Att inte alltid spela martyrkortet och vilja ha sympati. Det är respektlöst att göra så. Det är fegt. Det är inget att eftersträva. 
Någonsin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0