I've seen what I was and I know what I'll be, I've seen it all, there is no more to see.

rödoare i soelenExtremt orangeorödo i solljuset.
Ska alldeles strax åka iväg till del två av dagens liv, att agera trubadur i en timme sådär på bröllopsfesten. Första delen var två låtar i kapellet. Var en mycket fin vigsel och NEJ jag ser inte ut sådär nu, jag har flätat upp mitt hår.

Jag tänker inte orka skriva ännu ett blogginlägg innan jag åker till Kiruna imorgon bitti. Känns bra, blir bara ett bussbyte i något konstigt ställe. Nej inte boden, längre norrut. Tror jag. Jag har nog nästan koll. Dock inte packat än. Eh. Kommer hem nästa söndag. Så, typ, Sail steady.

P.S. KARIN DU HAR EN FÖDELSEDAGSPRESENT SOM ÄR OUTHÄMTAD FRÅN MIG. D.S.
P.S.2 EBBAZ OCH DIANA NI MÅSTE HÄMTA ERA FINA SOUVENIRER FRÅN GREKLAND. D.S.2

"Du vet inte om det än."

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha så kul :D

2011-08-03 @ 14:19:53
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0