Korten från badet, kom vi ser så glada ut

HAHAHA
Det där var typ tre sekunder innan jag och Karin försökte dränka oss genom att skratta. Det var en underbar dag med underbara människor.

Köpte ett par jättegamla glasögon idag. Man ser ut som John Lennon eller Harry Potter i dem. Och Vasaplan(tidningen) bara för att Annika Norlin var på framsidan. Blir knäpp i huvudet för att hon är så underbar och smart. Sen bläddrade jag lite och hittade ett reportage med Carro(min konfaledare som har en son som heter Matheo och en fästman som heter Simon). Det var fint.

Nu ska jag laga mat. Känner mig som en blöt ostkrok, alldeles yr. (Ha, internskämt där. Mackakillen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0