It's halv sex in the morning, gotta make frukost eller va

Så, under gårdagen hann jag med Grubberevyns premiär, cyklande i regn, rosor och besök på ica, skrattanfall som aldrig vill sluta, film med varierande trötthet i målgruppen, snack in på småtimmarna, att höra när tidningen kom, få en intervju+artikel om ett gäng hjärtegryn som kommer vara på designmarknaden imorgon på hamnis(från kl 12), en dryg timmes sömn, vakna halv sex på morgonen, gå och handla på ica igen med pensionärerna och hon den där tjejen med kånken, hem igen, brödbakande, fruktsalladsfixande, enorm frukost helt enkelt. Trötta söta glada flickor kring köksbordet halv elva, äta tills man blir illamående.

Jag gillar sådana dagar.

Men nu ska jag och mamma sortera teburkarna och planera inför sommarlovet, varpå jag tänker sova. En liten stund iallafall. Men jag måste diska också.

NI får inga bilder, för jag kan inte överföra minnen ur hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0