Carcrash in slowmotion; the real thing

finaste du

Idag har jag hunnit bli påkörd av en bil när jag själv cyklade och sedan snurra mellan sjuksköterskor och akuten och röntgen och hemmet. Nu är jag hemma och mest trött. Rejält mörbultad på benen, på magen och höger handled är rätt trasig men bara ytligt. Hakan fick en smäll också. Tänker nog mest ligga i sängen i helgen. På tisdag är det återbesök med fotografering av alla skador och lite sånt skit som ska registreras och sättas in i mappar och journaler. Men jag lever. Inget är brutet.

Vill hylla Ebba HJ idag för att hon till att börja med var på skolan och sedan för att hon var så iscool och följde en skakig och snörvlande och gråtande och blödande Celina till skolsköterskan, hittade Elvan för vår klass och sådant. Tack finaste fina du. Och tack alla som har hört av sig!

Kommentarer
Postat av: Ida

MEN HARREJISTANES KVINNA!

Hur är de med dig?:O

2011-09-16 @ 17:56:51
URL: http://ivmt.devote.se
Postat av: Emma

OMY! Tur att du inte dog eller nått människa!

2011-09-20 @ 14:40:21
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0