I used to be old, but now I feel young.


Skjortan har jag och Ida spanat på i evigheter och nu köpte jag den på rea= den är nu vårt kärleksbarn. Tur att vi har lika knasigt breda axlar.

Fin dag. Upp och ner, ner och upp. En grön mil att gå, tusen pappersnäsdukar använda. Motivering till allting, filmval och snacksval och placering och kläder. Allting. Mycket mycket skratt, åt gamla minnen och åt knäppheter. Facebookgrupper, foton, sånger och tv-serier. Så ska en söndag avslutas, med glass och kolasås och hallon. Mmmm. Känner mig redo för en till vecka, efter en dos med fina vänner. Hade myslördag med Olivia igår också, åt pizza och gick på stan, fikade, skrattade och snackade ikapp oändligt. Måste börja umgås mer med henne, saknar henne hemskt redan.

I've had so many different faces, so many different personalites. My taste changes, I get cravings, but some things you can't take away from me- you can't stop me dreaming.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukaste, har spanat på den i evigheter och tänkte egentligen köpa den idag men sen insåg jag att mina väskor redan är fulla med kläder så jag hängde tillbaks den - med sorg i hjärtat.

2012-01-16 @ 00:25:52
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0