The systrars are back in town

Vi är naturligt snygga

Snyggsystrar i Boden. Det var varmt men inget var öppet och tåget gick om en och en halv timme.

Men tjenare där. Nu är jag tillbaka. Igår till och med. Och jag är vaken tidigt, har inte hunnit ställa tillbaka min sova-bort-halva-dagen-dygnsrytm. Tyvärr blev det inte så jättemånga bra åkdagar i riksgränsen men vi mös på iallafall. Körde snowboard med en tjej som heter Lisa och vi for runt som små yrväder i backen, mest jag för jg ramlade ibland och sen har jag så sjukt otränade benmuskler att jag höll på att dö. Men roligt var det ändå!

Idag blir det ut och försöka få i sig sol, den väckte mig imorse också(Tack och lov klockan nio och inte halv fem som igår) och sedan ska jag... Ingen aning, chilla eller springa eller måla eller så. Eller nej inte måla, jag måste köpa mer akvarellfärger först! Och en ny pensel för den gick sönder och jag uppskattade inte riktigt att måla med en två centimeters pensel, det gick inte jättebra sist.

Men! Jag tar och sätter mig på balkongen till att börja med, faktiskt. Och... glad påsk i... efterskott? Eller? Det har varit påsk också iallafall, jag åt godis, det var gott.

Kommentarer
Postat av: anette

Sv: Såg The Last Airbender för några dagar sen, men Avatar(alltså blåfolksfilmen haha) igår.

2011-04-25 @ 15:55:18
URL: http://www.anetteedlund.spotlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0