I'm not just going to lay here and die

kollaenmassa
Nattbild.
Idag har jag lyckats med tre saker.
1. Jag lyckades snubbla på mina fötter inne på apoteket.
2. jag lyckades utbrista Åh Jösses! när jag snubblade innepå apoteket framför en leende Annika Norlin.
3. jag lyckades ha helt crazy lockar i håret när jag snubblade och utbrast Åh Jösses på apoteket framför en leende Annika Norlin.

Vilken dag. Herre-cheeesus. Ska strax iväg till finaste Olivia för lite kvalitetsskvaller om Draggen och Midgård, utbyten av åsikter och skrattmys. Sen ska jag ju träffa Ellen idag också, min kusin som flyttat hit ändå från Kiruna för att plugga sjukgymnast! Grattis Ellen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju i alla fall glädja dig åt det faktum ATT du träffade Annika.

2011-08-31 @ 19:55:02
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0