Orange and white, dark red, green and yellow

nej förfanMitt hår är crazy(kaj) och det är inte ditt. (Förlåt men Bababa du vet att jag älskar dig ändå)
Drog ut sådär på kvällskvisten till Sunset park festivalen. Där fanns allt möjligt, både bra och dåligt. Musiken var väl lagomt halvkass. Folket var mysigt. Kajsa köpte äckelsnygga skor för femtio riksdaler. Faafdjkfslasjlvdlvf. Typ så. Sen så hade tydligen kvällens huvudband, från Tyskland, försvunnit och trots att även polisen var inkopplad kunde de inte finna de två tyskarna. Jag cyklade in i en lyktstolpe på vägen hem också. Misstänker att den hoppade ut framför styret. jklasfjlsc  nu svamlar jag bara. Jag är trött. Undrar om de återfann bandet?

Lite sorgligt var det. Men jag vet inte vilket band det var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0