And dreamed of para-para-paradise.



Julstädning och dansare. Jag går i vinterskor på hösten. Rektorstal och sånger. Jag kan tänka tills det knappt finns något kvar. Youtube när spotify inte räcker till och kalla fötter. Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av. Konstiga blickar och ibland borde man kanske inte gå genom eld eller minusgrader utan jacka för människor man bryr sig om för de bryr sig kanske inte lika mycket tillbaka eller inte alls. Och jag saknar dig mindre och mindre.

When she was just a girl she expected the world but it flew away from her reach so she ran away in her sleep and dreamed of para-para-paradise, everytime she closed her eyes.

Kommentarer
Postat av: ebzzzz

Du skriver så fint Celina. Verkligen!



VILLE EGENTLIGEN SÄGA: GOD JUL PÅ DIG!!!!!!

2011-12-23 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0