Honey, you are a rock.

'
Risbusken på huvudet växer minsann, fast jag märker det inte så tydligt. Har den ju ändå mest samlad i en inte så imponerande hästsvans i nacken i väntan på bättre tider.

Första julen är över. Den andra väntar inom kort. Jag borde börja packa. Men latdemonen(when I counted up my demons saw there was one for every day) inom mig säger att det är onödigt att börja redan nu. Melodier snurrar i mina vita plattan urbanears (tack mamma för att du listar ut saker jag inte själv vet att jag vill ha) och stänger ute alla andra ljud än viskande Bon Iver och rungande coldplay. Känner mig märkligt avslappnad i mina böcker som jag redan har hunnit läsa om två gånger sedan jag fick dem, jag är helt hopplös med böcker. Slukar dem som apelsin, sveper dem som vatten. Krashar mellan tänderna som isbitar och pistaschnötter. Nej jag tuggar inte på mina böcker och nu svamlar jag bara. Plöh. Borde sova och ge mig ut i mellandagsrea-slagsmål imorgon.

Let's forget that we've been angry, let's be lovers like before, and try not to be strangers anymore.

Kommentarer
Postat av: Moa

sv, Nice! Ja visst är dom!:D

2011-12-26 @ 16:53:45
URL: http://mohaaa.blogg.se/
Postat av: Amalia

DU FÅR GÄRNA TERORISERA MIG ÄVEN DÅ JAG INTE DELAR UT REKLAM

2011-12-26 @ 19:28:37
URL: http://gifmylife.blogg.se/
Postat av: Alex

Vad är det du packar för? :) För inte kan det väl vara Livskraft? ;)

2011-12-27 @ 11:55:30
URL: http://bulletproofwaterglass.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0