She ran away in her sleep.




Pluggar biologi. Kol, kväve, forsfors kretslopp. Miljögifter. Ekovandaler. Suckar över tiden, att den inte vill som jag vill. Tiden vill vara här i mitt kök där klockan rusar och läxorna växer. Jag vill vara i England, i London och helst gå på varenda koncert coldplay ska ha där, alla 8 som redan är inplanerade med den första 9:e december och den sista 9:e juni. Fem av dessa åtta är i London. Lyssnar på Mylo Xyloto på youtube.(fan vad jag hatar coldplay för att de inte lägger ut mx på spotify, och fuck Itunes.)

The tightrope that I'm walking just sways and ties, the devil as he's talking with those angel's eyes, and I just want to be there when the lightning strikes and the saints go marching in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0