I was not magnificent

men käften
Bon Iver är äg. End of story.

Idag är det onsdag. Lillördag. P.g.a. mitt bristande liv har jag ägnat mig åt följande aktiviteter idag:

Celinas Liv
~Repetera låtar med Niklas inför lördagens aktiviteter.
~Handla och laga mat med min bror.

Därav tog mitt liv slut. Och jag började med detta istället:
~Städa mitt rum. Har du varit i mitt rum när det är riktigt stökigt är det ett under om du hittar ut. Folk som säger att deras rum är stökiga när de är i en mild grad av röra behöver sig en sund safaritur i mitt rum.
~Städa min garderob. Sortera tröjor med tröjor och jeans med jeans.
~Riva ut mina byrålådor och få bort allmänt junk därur så att det bara finns sockar och liknande.
~Riva ut min garderob för att FÄRGSORTERA den istället. Och då inte som i "Röda T-shirts med röda T-shirts" utan rött med rött oavsett plagg. Och givetvis läggs allt sedan i regnbågsordning. I ämbete med min bristande smak för mode eller stil eller snyggt så lägger jag det alltid i regnbågsordning. Blir svårt att misslyckas då liksom.
~Sortera mina penslar.
~Lyssna på melodyclub för att electric är typiskt party.

Där tog också mitt icket existerande liv slut och jag har hela noll saker att fortsätta min kväll med.

Jag fastvidhåller att om du ej har vistats i mitt rum när det är riktigt stökigt så vet du inte vad stökigt innebär. Det är värre än ditt. Jag lovar. FÖr mig känns själva sorterandet och städandet värre än själva stöket eftersom jag antingen bara sitter på min datorstol eller ligger i min säng så är det ju max fyra, fem sekunder som faktiskt drabbas av stök, när jag ska in/ut ur rummet. MEN nu har jag börjat vistas mer här inne och gå runt och liknande så jag stör mig på stöket. Ska eventuellt dammtorka mina bokhyllor. Det låter fett skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0